איטום ביריעות ביטומניות

מהו איטום עם יריעה ביטומנית?

קרום גיליון ביטומני מספק מערכת איטום יעילה וארוכת טווח לגגות בטון שטוחים, מבנים תת קרקעיים ואזורים אחרים המועדים ללחות. יתר על כן, תכונותיו האלסטיות מאפשרות לו לכסות סדקים קטנים וכן להתנגד ללחצים הקשורים להתרחבות תרמית ומבנית.

יתר על כן, שכבת קירוי עם ר-ערך גדול מ -2:12 יכול לשמש גם כמחסום סכר קרח על גגות משופעים באקלים קר (עם יחס שיפוע גדול מ -2:12). יתר על כן, ניתן להשתמש בממברנות דביקות עצמיות כגון ממברנות מבוססות אפליקציות או אס-בי-אס ביישומים נמוכים כדי להגדיל את ערך הבידוד והגנה מפני הצטברות שלג.

מדוע יריעה ביטומנית משמשת לאיטום?

ביטומן הוא מוצר נפט סינתטי המשמש למטרות איטום. הוא מיוצר באמצעות זיקוק נפט גולמי וחילוץ רכיבים קלים יותר תוך השארת חלקים כבדים יותר.

חפירות ארכיאולוגיות חשפו ראיות לשימוש בחומר זה באתרים ארכיאולוגיים ברחבי מסופוטמיה, אילאם והודו.

איטום ביטומן מציע יתרונות רבים על פני חומרי איטום חלופיים, כאשר המשטח ההידרופובי שלו מונע ממולקולות מים לחדור לחומרים שהוא אוטם ומגן מפני נזק.

ממברנות עמידות למים מציעות תכונות מכניות מעולות המאפשרות להן לעמוד בתנועות הסטה של מבני בניין, מה שהופך אותן למושלמות לאיטום משטחים עם צורות או זוויות מורכבות שאחרת עלולות להיות קשות לעבודה.

האם ניתן להחיל יריעה ביטומנית על משטחים רטובים?

ביטומן הוא תוצר לוואי של זיקוק נפט גולמי המשמש לעתים קרובות לאיטום משטחים. כמו תרכובת פחמימנים מורכבים המכילים אלמנטים כגון סידן, ברזל, גופרית וחמצן.

כן, ניתן למרוח ביטומן על משטחים רטובים אך תחילה יש לערבב מתחלב עם מים על מנת לייצר טיפות עדינות של ביטומן שניתן לרסס עליו.

אם המשטח רטוב, זה עשוי להיות מועיל למרוח שכבת ברזנט על הביטומן כדי להגן עליו מפני גשם, רוח ואור שמש. זה יגן עליו מפני נזק לאורך זמן.

עם זאת, איננו ממליצים למרוח צבע ביטומן ישירות על קירות לחים אלא אם המקור הוא צינור רדיאטור דולף; אחרת הוא ישמש רק כמחסום מפני לחות נוספת הנכנסת לקירות וגורמת נזק נוסף. במקום זאת, בעלי הנכסים צריכים לחקור ולטפל בשורש הבעיה שלהם כדי להבטיח שהביטומן יישאר במקומו ומבטיח שהלחות תיעלם אחת ולתמיד.

עד כמה יעיל איטום ביטומני?

איטום ביטומן הוא אחד הפתרונות החסכוניים והחסכוניים ביותר להגנה על משטחים מפני מים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת להגנה על בתים או עסקים מפני צרכי איטום מזג אוויר.

ביטומן הוא אחד החומרים המגוונים ביותר בשוק, המשמש לאיטום כבישים, מדרכות וקירות.

עמידות ואריכות ימים הם סימני ההיכר של איכות עבור כל מוצר, בעוד עמידות בפני שחיקה, קרינה אולטרה סגולה, והגנה בפני קורוזיה כל להפוך את הפתרון הזה שווה לשקול.

קלות היישום של ביטומן הופכת אותו ליתרון במיוחד, בין אם משתמשים בו באמצעות מרססים או גלילים.

ציפויים ביטומניים מגיעים בזנים שונים וכל אחד מהם כולל מאפיינים מובחנים. חלקם כוללים בטימון אלסטומרי, פיגמנטים אלומיניום, חומרי מילוי מינרלים סיבים וממיסים נדיפים למטרות כיסוי או שיפור, כמו גם שיפור תכונות ציפוי אחרות. הם עשויים לשמש לכיסוי ושיפור מעילי איטום קיימים וכן לשיפור קיימים או אפילו ליצור ציפויים חדשים לחלוטין עם תכונות משופרות.

כמה זמן איטום ביטומני מחזיק מעמד?

ביטומן הוא קלסר נוזלי המשמש לחיבור חומרים שונים, כגון אבנים, חול ומצטבר. מכיוון שחומר זה יכול להיות רגיש לחום וקור, חשוב שתבחרו בחומר איטום מתאים בעת איטום כבישים או משטחי חניונים עם חומרי איטום ביטומן.

כבישי אספלט, המורכבים משטחים המכוסים ביריעות ביטומן שנאטמו יחד ליצירת חותם אטום, הם סוג אחד של מדרכה. חומרי ריצוף כוללים בדרך כלל חול ואבנים המחוברים יחד על ידי ביטומן ליציבות.

במוקדם או במאוחר, כל משטח יתחיל להתחמצן ולהתייבש, מה שעלול לפגוע בקלסרים המחזיקים חול ואבנים יחד ולגרום לפיצוח, בורות שדולפים מים ואפילו משטחים סדוקים.

חומרי איטום יכולים לעזור להגן על הריצוף שלך מפני קרני אולטרה סגול על ידי התנגדות ללחות, מלחים, נוזלי רכב וקרינת אולטרה סגול.

פרטים נוספים בלינק המצורף: itumnatan.com